6.11.2013

tattoos 4.0




Aloha!

Hace ya unos cuantos meses que no publico post con fotos de tatuajes. Así que ayer mientras estaba en tumblr, encontré algunas fotos que me gustaron y me acordé de que solía hacer estas entradas que tanto os gustan( y a mi también). Y como resultado, aquí tenemos la entrada de tatuajes 4.0

Its been a while since I uploaded my last tattoo´s post. So yesterday I decided to do an online research and I got all of this photos for you guys.So while I was on tumblr, I found some photos that I liked and I remembered that I used to do this kind of blogs that you like (and me too). As a result, here we have tattos 4.0 post





  Esta foto creo que la añado porque me he enamorado de la tabla más que de los tatuajes.Lo siento, no he podido evitarlo jajajajajja
I think I added this photo because im in love with this surf board, more than the tattoos. Sorry. I couldnt stop myself hahahaha











¿Cuales son tus favoritos?
Pro cierto, hoy hemos alcanzado los 100 seguidores en el blog, MIL GRACIAS!!!! Con un poco de suerte dentro de poco tendremos sorteo!! ;)

Which one is your favourite??
Today we reached 100 followers on the blog, THANK YOU SO MUCH !!! With a little bit of lcuk soon we will have a giveaway, stay tunes!