12.18.2013

diy:a vintage frame






Alohaa!! Antes de nada, he visto un montón de entradas en las que las bloggers dicen que GFC ha desaparecido, y, aunque a mí todavía no me ha pasado, muchas de vosotras me seguís a través de esa plataforma, así que antes de enseñados la entrada, os pido que hagáis click rápidamente en mi perfil de Bloglovin y me sigáis también por ahí.

Ahora espero que os guste este diy (ya que hacía mucho que no subía ninguno) y me enviéis fotos de vuestras adornos navideños, que mi casa todavía está vacía :(


Aloha!! Before anything else, I wanted to tell you that Ive seen a lot of post of other fashion bloggers talking about they have lost their GFC followers. I haven't had that problem yet, and I don't want to have it neither, so please before keep reading this post, click on my Bloglovin profile and follow me on that social platform before we get the same problem.

Now I hope you like this diy (It has been a long time since the last one) and send me your christmas decorations please!! My house is still empty (without christmaas feeling I mean haahah)





Para este diy los materiales son facilísimos/ For this diy you will find the supplies everywhere:



- Pañuelos/telas antiguas/vintage fabrics
-Marcos de fotos/A cute frame.
-Tijeras (opcional)/ Scissors

PASOS/STEPS:










-Encuentra una tela vintage que te guste.
Find a piece of vintage fabric that you like.

-Doblala quedando la parte que excede por detrás.
Fold it in a way that the excess of the fabric is behind the glass of the frame.

-Pon el cristal y aprieta bien las tuercas.
Put the glass again and make sure that is tie enough.

-VOILÀ!!

Espero que os haya gustado, es súper sencillo pero queda delicado y mucho más curado de lo que de verdad es.
I hope you liked it, is super easy to make but look delicate and feminine, and something that takes more time that it actually does.


Besos, Ohana!!
A.