4.21.2014

Firmoo, my dog and I




Good morning everyone!
Im happy to be back again with an awesome post! This time I collaborate with a great brand, called Firmoo. Im sure most of you know it, but Im going to explain a little how it does work for those of you who don't meet it. Firmoo is a glass company with great prices and quality! They were kind enough to ask me if I would like to show my readers how they work, and I couldn't say no.And here´s come the best part : Once the glasses arrive, the girl who contacted me asked me if I wanted to give something to my readers.... CLICK READ MORE AND FIND WHAT YOU CAN WIN!!

Buenos días a tod@s!!
Estoy feliz por poder estar de vuelta al blog con otra entrada increíble! Esta vez, he colaborado con una compañía fantástica, llamada Firmoo. Estoy segura que la mayoría de vosotros conocéis la marca, pero para aquellos que no, os explicaré un poquito. Firmoo es una compañía de gafas (tanto de sol como de lectura,etc..) con unos precios y calidad muy buenos. Hace un tiempo tuvieron el detalle de preguntarme si quería colaborar con ellos, y no pude decir que no. La mejor parte de todo esto, es que una vez que las gafas llegaron, la chica que contactó conmigo para enviármelas me preguntó si quería hacerles un pequeño regalo a mis lectores... HAZ CLICK EN SEGUIR LEYENDO PARA VER QUE PODÉIS GANAR!




This photo shoot was one of the funniest that Ive ever made. Hope you like it!! At the end of the post you can find a little surprise!








Esta ha sido una de las sesiones de fotos más divertidas que he hecho, espero que os guste! Al final del post encontraréis una "pequeña sorpresa".









So the "prize" that I was talking about is that Firmoo gave 5 vouchers OF 30$!! code for the first 5 people who decide to buy any of their Classic serie glasses . Once you select the glasses that you want, you can enter JUSTOHANABLOGS4   in the discount section and you will almost a free pair of high-quality glasses!








Así que el premio del que hablaba antes es que Firmoo me ha enviado 5 códigos descuento DE 30$!! para las primeras 5 personas que decidan comprar cualquiera de sus Gafas de la colección clásica . Una vez selecciones las gafas, ponéis el siguiente código :  JUSTOHANABLOGS4   y las gafas os saldrán prácticamente gratis!




(A través de las gafas) (Through the glasses)






Jacket : El Corte Inglés (similar one here )

Jeans : Zara

T-shirt : Vintage (similar one here )

Shoes : Marypaz (I can't find anything similar)




Thank you so much for all your support. Without you, I couldn't be getting this amazing opportunities.

Muchas gracias por vuestro apoyo, sin el no podría estar teniendo estas increíbles oportunidades.


PD: Thanks for the special collaboration to my dog, Thor!

PD: Gracias a un colaborador muy especial, mi perro Thor!