2.18.2015

men coat




everyone! I got this coat on Pull and Bear sales a few weeks ago, and Im totally in love with it! Its really warm and big, so it does allow me to wear big sweater underneath without feeling uncomfortable. And it was a complete steal!!! So I create this outfit with it, and I liked to so much I asked my sister to take a few photos os it for the blog. And here´s the result. Hope you like it!!!

Aloha a todos!! Encontré este abrigo en las rebajas de Pull and Bear hace un par de semanas, y estoy totalmente enamorada de él!! Es super calentito y grande, así que puedo llevar jerséis gorditos debajo sin sentirme incómoda. Y fue una auténtica ganga!! Así que cree este outfit con él, y me gustó tanto como quedaba que le pedí a mi hermana que me hiciera un par de fotos para el blog. Y este es el resultado, espero que os guste!!!































Coat: Pull and Bear
Shirt: Zara.
Bralette: Oysho
Jeans: H&M and diy
Shoes: Stradivarius