4.01.2015

a day in the city





Aloha guys!! I don't know how can I be such a bad blogger sometimes, honestly. Im on Spring Break since last Saturday, and so far, so good. I wanted to take pictures of the adventures I take everyday (sort of). And I took them. But I haven't upload them (I know, high five for me).

After this catching up time, on Monday I went to Madrid with one of my closest friends. The day didn't end up as we wanted to, but I must recognized I have a really fun day, and when I came home I had time for take a shower and met another friend for some chit chat- girly time and that´s something that always cheer me up.

So that day I actually didn't take photos of my outfit, because I wasn't going for a cute outfit but for a comfy one, since we spent the whole day walking. But I actually take some cure photos of buildings, shops and tot the mexican restaurant we ate it.  Hope you like them!

Don't forget to follow me on instagram for more!!! @imaandreaa

Aloha chicos!!! No se como puedo ser una bloguera tan mala a veces. Estoy de vacaciones de Semana Santa desde el Sábado, y he de reconocerlo, está yendo sobre ruedas. Quería hacer fotos sobre las aventuras de cada día (más o menos) y las he estado haciendo. Pero no las he ido subiendo (genial verdad?).

Después de este pequeño resumen, el Lunes fui a Madrid con uno de mis mejores amigos. El día no fue como lo planeamos, pero tengo que reconocer que fue muy divertido, y cuando volví a casa tuve tiempo para darme una ducha y quedar con una amiga para un tiempo de chicas, que es algo que siempre me anima.

Ese día no hice fotos del outfit que llevaba, porque no llevaba nada especial, sino que preferí ir cómoda para pasar un día caminando por la ciudad. Pero hice fotos a los edificios, tiendas y al restaurante mejicano donde comimos. Espero que os gusten!!

No os olvidéis de seguirme en instagram para más fotos del estilo! @imaandreaa