7.26.2017

In too deep




Hello everyone!! Yesterday I remembered that I while back I used to name some of my post with songs that I like. While I was editing this post, this song came out in Spotify and made me so happy. I used to listen to it non stop a few years ago, but its been a while since last time I did that. Every time I listen to it, gives me so much energy and rocker vibes that it will make me smile, and feel like Im on the top of the world. Its by Sum41, and Im sure it will make you remember some crazy teenage experiences you have. If not, maybe it will reminds you the film Cheaper by the Dozen 2 at least, which is where I think I first ever listen to it. Anyway, I hope you enjoy this post at least as much I enjoy listening to this song.

Big hugs, Ohana!!

Hola a todo el mundo!! Ayer recordé que hace un tiempo solía nombrar algunos post como canciones que me gustaban o que quería recomendaros. Mientras estaba editando este post, esta canción empezó a reproducirse en Spotify y me hizo muy feliz. Solía escucharla sin parar hace unos años, pero ha pasado bastante tiempo desde la última vez que la escuché entera. Cada vez que lo hago, me trasmite tanta energía y buen rollito que no puedo evitar sonreir, y sentir que estoy a punto de comerme el mundo! Es de Sum41, y estoy segura que mientras la escuchéis recordaréis algunas experiencias de la adolescencia fijo. O al menos, os recordará a la peli Doce fuera de casa, que es donde creo que la descubrí por primera vez. 
De cualquier forma, espero que disfrutéis al menos este post tanto como disfruto yo con esta canción.

Besos, Ohana!! 

















Pics by my talented sister. IG: @albarribaas 


Overall: Pull&Bear
Sneakers: Primark
Crop top: Lefties
Hat: Found somewhere around the house
Bracelets and rings: Handmade, gifts, and all enough I can't even remember