8.30.2017

may the force be with you



Good morning peopleeee !! I hope everyone´s doing great today! Me otherwise, Ive been feeling kind of sick for the last couple of days, I dont know if its because the weather´s change, or maybe Im gonna be sick soon. I guess we will found out soon!!

Changing subject, I got this tshirt while I was living in England in a thrift shop, and no, Im not a Star Wars fan. But one of my best friends is, and I instantly decided to get it, because then every time I would wear it, I would think about him. We dont live close, so even thought we talk really often, I wanted something that would remind me of him a lot. And I think this t-shirt is exactly what I needed!

Big hugs Ohana!!

Buenos dias genteeee!! Espero que os vaya genial en el día de hoy. Yo sin embargo llevo un par de días que no me encuentro muy bien, no sé si será que me esté afectando los cambios de tiempo y temperatura o que me voy a poner mala. Supongo que en breves lo descubriré! 

Cambiando de tema, me compré esta camiseta cuando vivía en Inglaterra en una tienda de segunda mano, y no, no soy fan de Star Wars. Pero uno de mis mejores amigos si, así que decidí comprármela al instante, porque así cada vez que me la pusiese me acordaría de él. No vivimos cerca, y aunque hablamos a menudo, quería algo que de alguna forma me hiciese sentirle más cerquita. Y creo que esta camiseta es exactamente lo que necesitaba.

Un besazo Ohana!!














Hat: DKNY
Tshirt: Thrifted
Shorts: Guess
Socks. Primark
Shoes: Primark