8.22.2017

summer in my veins



Hello peopleeeee!!! Sometimes I get stuck in the edition of the photos, and its quite difficult for me to get happy with the results. Well, this was one of those times. Ive been editing this photos for a week, and never got happy enough to decide to publish them, until now. I think I´m done. Or my head will explode if I keep going.

Huolaa genteeee!!! A veces me atasco en la edición de las fotos, y me resulta un poco difícil estar contenta con los resultados. Pues bien, esta ha sido una de esas veces. Llevo editando estas fotos durante una semana casi, y nunca estaba del todo convencida con cómo quedaban hasta ahora, que creo que he terminado. Es eso o que me explote la cabeza si continuo.






I cannot believe August its about to finish. First, because its freaking hot lately, and its seems more than summer its about to start rather than end. Second, because where did my summer go? But dont worry, I think it will be summer in the blog a little longer, since we have a tun of looks shooted from this past months. So at least here, we will pretend summer is still going, okay?

Hope you enjoy this post. We have a lot of fun shooting them, and I love to see myself so tan, even thought I haven't gone to the beach this summer. I want to cry but I won't. 
Big hugs, Ohana!!!

No puedo creerme que Agosto esté a punto de terminar. Primero, porque hace tantísimo calor estos días que parece que el verano está empezando en lugar de terminando. Segundo, porque donde se fue mi verano?? Pero no os preocupéis, porque en el blog vamos a pretender que el verano va a durar algo más de la cuenta, dado que tenemos muchas fotos de looks de estos últimos meses que iré publicando. Así que por lo menos aquí, el verano seguirá existiendo, vale?

Espero que os guste este post. Nos lo pasamos bastante bien haciendo las fotos, y me encanta verme tan morena a pesar de no haber podido ir este verano a la playa. Quiero llorar pero no lo voy a hacer.

Un abrazo gigante, Ohana!!

























Dress: Mango
Shoes: Shana