8.16.2017

the happy child


Hello peopleeee!!! Im beyond happy this week. An amazing collaboration its about to come, and I have a tun of cool photos to publish from the last month or so. Plus a new series that I will be realizing soon, called postcards from. It will be a part of the blog only about traveling, showing you different cities from different countries Ive been in the last few years, that Ive never showed you before. Places to visit, where to eat, where to shop. Stay tunes for that!!

For today, Im going to show you a shooting that I made with my cousin and sister on June. I got this "dress" on Zara two years ago, and never wore it before. I always thought it was a skirt. But when I tried on, I realized it was way too long for me to wear it without heels, and since I was going to be at home (Family bday) heels were not an option. So I kept pushing up, until I realized it was more a dress than a skirt. Yes, that´s how I usually operate. Cheers to me.

Hola genteeee!!! Estoy super contenta esta semana. Una colaboración muy chula está a punto de ocurrir, y tengo un montón de fotos super guays que publicar, que hemos ido tomando este último mes. Además de que estoy a punto de publicar una nueva serie en el blog, llamada "postcards from". Será una colección de post que tratará sobre los viajes que he hecho estos últimos años, sitios que visitar, dónde comer y dónde comprar. Estaros atentos!!!

Hoy os traigo unas fotos que hice con mi hermana y mi prima en Junio. Me compré este "vestido" en Zara hace dos años y todavía no lo había estrenado. Siempre pensé que era una falda. Pero el día que me la fui a poner, me di cuenta de que era demasiado larga para mi como para ponérmela sin tacones, y dado que iba a estar en casa (Cumpleaños familiar), tacones no era una opción disponible. Así que fui subiéndola, hasta que me di cuenta de que era más un vestido que una falda. Sí, así es como funciono. Una ronda de aplausos para aquí la menda.












Dress: Zara