8.09.2017

Wild horses



Heellooo peopleeee!! Im really sorry for disappearing this last 9 days. My sister and I decided to take an spontaneous trip to the mountains without a return ticket, and here we are still!! The first 4 days I have to recognize that I disconnected so much that I even forgot about the blog. I guess I still need time to adapt to the return here. Wherever, a few days before arriving here, I met one of my friends for breakfast. The afternoon before another friend came home, and after a deep analyze of my shoe closet, she told me she hasn't seen me wearing half of my shoes. Which its completely truth. So I decided to take out this platforms. I have a hate-love relationship with platforms. I love how they look on, and how they give you extra high without being difficult to walk in like other heels. But on the downside, they dont let you move widely, so if you bump into something, high chances of you falling. In fact, few minutes after taking this photos, I bumped into the ground and almost fall. Luckily my sister was right next to me, and grab me just in time.
Enough writing, big kisses Ohana!!


Hoolaaa genteeee!! Siento de verdad haber desaparecido estos últimos 9 días. Mi hermana y yo decidimos de un día para otro subirnos a la sierra a pasar unos días, sin billete de vuelta, y nada, que aquí seguimos!! He de reconocer que los 4 primeros días desconecté tanto que olvidé por completo el blog. Se ve que todavía me cuesta un pelín acostumbrarme a la vuelta constante. En fin, que unos días antes de venirme a las montañas, quedé a desayunar con una amiga. La tarde anterior otra de mis amigas vino a mi casa, y tras inspeccionar mi zapatero entero me aportó la critica constructiva de que no me ha visto puesto ni la mitad de zapatos de los que tengo. Así que decidí desempolvar las plataformas, porque para que mentirnos, tenía toda la razón del mundo. Tengo una relación amor-odio con ellas, porque me encantan estéticamente y son tacones pero fáciles de llevar. Sin embargo, el contra que les veo es que no dan mucho movimiento de empeine, y si se te va un poco el tobillo, te deseo suerte para no comerte el suelo. De hecho, minutos después de tomar estas fotos me pegué tal tropezón que si no llego a tener a mi hermana al lado, que me agarró rápidamente, la caída me la llevo fijo.
No me enrollo más, besos Ohana!!!








Today music recommendation is Wild Horses by The Rolling Stones. Hope you enjoy it!!
La recomendación musical de hoy es Wild Horses de los Rolling Stones. Espero que os guste!!



Jumpsuit: Pull&Bear
Shoes: Forever 21
Watch: Parfois