8.26.2017

wildest dreams


Happy Saturday everyoneeee!!!!! Like a told you in my last post, Zaful contacted me to collab, and I said YESS. There I featured another jumpsuit, and to be honest, I dont know which one I like more, that one or the this that Im going to show you today. Both fit just in the right places, so they are perfect for going out to eat, since help you hide the stomach perfectly. Also, the fabric is super soft, doesn't stain with sweat, and are easy to iron. You can't ask for more hahaha.

The maroon colours of this piece inspired me to go to a little field close to my house to take the photos, and Im super happy with the results. The red from my lips and the clothes contrast with the mustard, greens and browns from nature, and I love it. I hope you like it too!!

Big hugs, Ohana!!!

Feliz Sábado a todo el mundo!!!! Como os conté en el anterior post, Zaful contactó conmigo hace poco para hacer una colaboración, y dije claro que chip. En ese post os enseñé otro mono, y para ser sincera, no sé cual me gusta más, si aquel o el que os enseño hoy. Ambos se ajustan en las zonas adecuadas, y son perfectos para salir a comer, ya que como son vaporosos y amplios en la zona del estómago te ayudan a esconder la tripilla. Además, la tela es super suave, no crea manchas si sudas y se plancha super bien. ¿Qué más se puede pedir?

Los colores tierra de este mono me inspiraron a ir a un pequeño campito cerca de mi casa a sacar las fotos, y estoy super contenta con el resultado. El rojo de los labios y de las flores del mono contrastan de una forma preciosa con los verdes, mostazas y tierra de la naturaleza, y me encanta. Espero que a vosotros también!

Un abrazo Ohana!!!





Again for references, I usually wear a size M in jumpsuit, and I decided to go a size up with this piece. And fits perfectly. I recommend you going for US6 in the site if you are between 36-38 in your normal side. I hope it helps you if you decide to get something!

AND GUYS!! NEW DISCOUNT CODE! If you decide to buy something, now there´s the code ZFMODA for a 12% off in your shop. Happy shopping! hahahah

De nuevo para referencias, normalmente llevo una M en monos, pero decidí pedirme una L en este y queda perfecto. Os recomiendo pediros una US6 en la página si normalmente lleváis entre una 36 y 38 en tallaje normal. Espero que os ayude si decidís pediros algo!

POR CIERTO!!! NUEVO CÓDIGO DESCUENTO! Si os queréis comprar algo, ahora tienen el código ZFMODA para un 12% en la compra. Feliz shopping! hahah









Bag: Forever21
Shoes: Stradivarius
Glasses: Zara
Rings: Handmade
Bracelets: DIY