9.01.2017

kitchen garden


Heelloo peopleeee!!! Today I bring you the outfit that I always go for when I dont know what to wear, but still want to look like I spend time thinking about it. This skirt, which I got on Forever21 a few summers ago, its probably the only jean skirt that has ever look good on me, and still super comfy. Then tho shirt, which I wore so many times that I will have to throw away soon, because the white its starting to become yellow. I got it on Primark on sale (So imagine how cheap it was) and it has always been my go-for shirt when I want something extra on my look. The embroidery and the puffy sleeves do everything. And then the final touch, my probably most extravagant glasses, that I got on Zara two summers ago. My grandpa says that red looks great on me, and grandparents always know everything, so I must trust him on this as well right??

Big hugs Ohana!!!


Hooola gentee!! Hoy os traigo un look al que siempre recurro cuando no sé que ponerme, pero como siempre rehuyo en caer en unos shorts y una camiseta básica. Esta falda, que me compré en Forever21 hace unos cuantos veranos, es probablemente la primera falda vaquera que me ha quedado bien en la vida. Y encima súper cómoda, que más puedo pedir! Y luego está la blusa, que probablemente termine cuando acabe esta temporada porque de tanto ponérmela y lavarla el blanco está pasando a un blanco-roto-amarillo. La compré en Primark en rebajas (Imaginar entonces lo barata que salió) y que siempre ha sido mi elección cuando quería un toque especial en el look. El bordado y las mangas abultadas se encargan de ello. Y cómo toque final las gafas probablemente más extravagantes de mi armario, que compré en Zara hace dos veranos. Mi abuelo dice que el rojo me sienta genial, y los abuelos siempre tienen la razón, así que no le voy a contradecir en esto no?

Un beso enorme Ohana!!!














Shirt: Primark
Skirt: Forever21
Shoes: Primark
Sunglasses: Zara