9.11.2017

wonderwall



Hello guys!! So finally, the time has arrived: Last Wednesday classes started again. And I feel kind of lost. This time last year things were completely different: I was packing to start one of the biggest adventures of my life, which was an Erasmus year. Living abroad, studying and speaking in a different language, and living for the first time by myself and not with my parents changed me completely. I guess its normal the weird feeling that I have, of not feeling myself completely. Once I heard that once you live away from home, you won’t feel you belong to a place completely, because your heart its divided in different and stays in different places. Now I think I understand what they were saying. 


But I will talk more deeply about my Erasmus experience in a different post. Today I bring a post a little different. We took the photos with a orange wall behind us, which I though it was going to look cool, but when I started editing the photos, the results weren´t as I imagine. Like so, I decided to change things a little, and edit the photos with a vintage and old touch. I think the results look cute, and match better the vibes of the post and the outfit.



Happy week for all of you, Ohana!!!



Hooola gente!!! Finalmente, ha llegado el momento: El pasado Miércoles las clases empezaron de nuevo. Y no voy a mentir, me siento algo perdida. El año pasado en estos momento me encontraba haciendo las maletas para una de las mayores aventuras de mi vida, que era mi año de Erasmus. Vivir fuera, estudiar y hablar en una lengua que no es la propia, y vivir por primera vez sin mis padres y con compañeros de piso me cambió completamente. Imagino que es normal tener esta sensación extraña, de no sentirte tu mismo de nuevo completamente. Una vez oí que una vez vives lejos de casa, cuando vuelves ya no sientes que perteneces de nuevo por completo a ese sitio, porque tu corazón se ha dividido y quedado en varios sitios distintos. Creo que ahora entiendo a que se referían con esto.



Pero ya hablaré más profundamente sobre mi experiencia Erasmus en un post distinto. Esta vez me apetecía hacer algo distinto con las fotos, por lo que las hicimos con un muro de ladrillos detrás, y pensamos que iban a quedar bastante bien. Pero en el momento de verlas en el ordenador, descubrimos que no eran tan chulas como esperábamos. Así que decidí cambiarlas un poquito, y usando un programa que descubri hace poco de edición de fotos, darles un toque vintage y antiguo. Creo que los resultados han quedado bastante guays, echarles un vistazo y dcirme que os parecen!



A comerse la semana, Ohana!!!















Crop top- H&M
Jeans: Vintage
Platforms: Pull&Bear
Sunglasses: Zara
Lipstick: MUA lipliner+Essence StayMatt lip cream nº 4- Silky Red